helgen och festivalen är över

märker att jag håller koll på alla dagar nu förtiden med tanke på att jag jobbar. måndag idag, trögt som vanligt men jag gillar det iallafall! :)

helgen har varit rolig trots en massa saker jag har varit med om som var mindre roliga, ääh säger jag! nytt folk har jag lärt känna ihelg och det är rätt konstigt med tanke på att jag fortfarande är i Kiruna. men jag är grymt stolt! och jag måste ju få tacka Emil Poromaa som vi var hos orkade med allt som hände, haha. nä men en trevligt kille och en nybliven vän, det är just det han är :)

jag tror nog att Petter (artisten) som spelade på torsdagen fick mest publik av alla som var där, och såklart så stod ju jag längst fram! ;)


grymt och en massa ös!

helgen var helt suverän!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0