vart är sommaren när jag vill ha den här och nu!?

AAH JAG LÄNGTAR SOM BARA DEN! :D

kan redan börja planera en massa roligheter som jag vet om att det är några som hänger med! i alla väder är vi dom grymmaste! :D + att nästa gång jag ens kommer vistas i staden Kiruna så ska jag banne mig hinna umgås med Filip fastän jag ska komma och göra inbrott i hans hus mitt i natten, haha tare lugnt vänner, jag är endast allvarlig! ;)

har så stor lust att åka till Kiruna redan nu om 5 veckor men jag vet inte ännu, det måste komma på tal här väldigt strax. måste nog ta ett snack med syster och checka ifall hon har införskaffat sig några tickets! :)

men nu blir det boken och sedan telen i några x antal minuter

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovar att öppna om du knackar på så slipper du besvära dig med att göra inbrott vännen :)/Filip

2011-02-01 @ 00:23:28
Postat av: svar

fast du har ju ditt rum på övervåningen och det kan ju bli promblem ifall du sitter och lyssna på musik eller något annat alldagligt som man kan gör en vacker dag som det kommer råka vara den där dagen! :D

fast det kan vara bra att du alltid öppnar dörren för en vän! :)

2011-02-01 @ 14:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0