vänstra, otrogen eller vad ni nu kallar det

haha okej, jag ska väl förklara för er att detta inte gäller mig eller någon annan speciell människa. det är mera som att gå från en blogg till en annan. visst, Rebecka länkade en blogg åt mig, alltså nattstad men jag anser att det inte är något för mig, jag satsar hellre på blogg.se, det känns mera värt! :)

en blogg räcker för mig, eller ja, jag har ju egentligen en till men den är hemlig så synd för er där ;) fast sedan så har jag ju en blogg på nattstad men hur många inlägg jag slänger in där per dag är inte många. ibland så är det inge inlägg alls, ibland ett men oftast inga.


hjärta..


URK..

PUSS!

Kommentarer
Postat av: rebeckajohansson¤

vänta du bara, snart blir jag miljonär! ;)

2011-01-13 @ 20:33:29
URL: http://nattstad.se/rebeckajoo
Postat av: svar

lär ju ta sitt lilla tag det dära, men lycka till iallafall! ;)

2011-01-13 @ 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0