tack es1 på Skvadern!

fattar inte hur allt kunde falla så perfekt, liksom flera pusselbitar som passar ihop. visst det finns undantag!

en början var precis som alltid, blyg men ändå tränger det fram ett hej ifrån alla. men nu, ojoj vilka idéer vi alla har! jag älskar dom så enormt!

för någon dag sen satt jag, Niklas, Folke, Maja och Kajsa hemma hos Kajsa och pratade om en massa saker vi hade kunnat göra, det blev många saker på engång och alla var lika peppade på att få göra det! :D
 t.ex. vattenkrig, kuddkrig och såna saker, och det bästa med allt är att vi vet att vårat "gäng" går med på det mesta. vi har så många idéer på så mycket roligt, bäst att göra allting så fort som möjligt eftersom att ettan är som lugnast och så blir det säkert jobbigare med åren..

jag älskar min klass! (finna undantag)
jag älskar skolan!
jag älskar det jag brukar se i korridorerna
jag älskar möjligheterna
jag älskar Sundsvall just nu!
jag älskar mina val!





PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0