skolan tralalaa!

sitter i skolan och jag ska banne mig inte lämna byggnaden förrän jag har skrivit klart allt i den lilla rosa boken som ska lämnas innan fredag om esv-arbetet. jag har ändå bara 1½ fråga kvar så det borde inte ta så speciellt länge att skriva den. men jag skriver ju för hand och min hand är alldeles borta just nu så därför tar jag en paus här i min ensamhet i rummet närmast blackbox som sagt ;)

arbetet går rätt segt bara för att jag tänker på en speciell person typ hela tiden, det är lite skrämmande men jag antar att det är fint :)

blev ingen träning idag ingen styrketräning idag för både Kajsa och Mimmi drog hem direkt efter skolan, vilka svikare! nä men de lovade mig att vi skulle träna imorn och det är ju tur det! :)

men nu måste jag fortsätta så att jag slipper sitta här hela dagen och uggla. måste ju hinna hem så att jag hinner städa, suck! men så är det när jag kommer hem ifrån en resa, grejer till förbannelse och överallt. men det är fint! ;)

men skriver mer när jag kommer hem mina söta läsare!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0