sista dagen för en tid

imorgon sitter jag på tåget mot Sundsvall igen. har väl lite lätt ångest över det för denna gång så var det extremt roligt att komma till staden Kiruna. träffa underbara människor som jag hade kunnar offra mycket för och även träffat såna som är mindre värda än så, men alla de är underbara för det! :)



could it be any harder to say goodbye?

sommaren nästa antar jag att det blir att fara hit och hälsa på nästa gång. off, länge dit :s men det gick ju fort detta läsår så det lär ju inte ta så länge innan alla Kirunabor ser mig igen ;) men ska även försöka komma hit under andra tillfällen!

om inte annat så kommer det att bli skönt att få komma hem igen, börja skolan igen och träffa mina vänner i klassen. kan behöva en lite annan miljö än den jag är i just nu. :) och förhoppningsvis så är det varmare i Sundsvall just nu och att det är på g att smälta bort snön och såna saker för jag saknar min skinnjacka!
kollade nyss om hur graderna är där nere, snacka om skönt att ha 3 minus just nu istället för 15, hade inte gjort något för mig :) även skönt att det börjar bli ljusare ute, eller åtminstone håller sig ljusare lite längre för varje dag.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0