see the devil on the doorstep now

sjukt less, sjukt less men nu skiter jag i det för jag har mycket kvar att ge! ;)

snacka om att nyår var något speciellt! får se om det blir samma sak nästa år! började där kring 7 på kvällen och jag gick och la mig där vid 9-10 tiden på morgonen, det är det som kallas ös! ;) fick även vara med min älskade herr flygare!

får se om det blir nå party idag, jag och några polare är lite sugna på det och det lär ju bli fint ifall det blir så, vi har åtminstone varandra! :)

måste kirra skjuts till staden för just nu sitter jag i jukkas på grund av att jag var tvungen att fräscha upp mig, haha. nä men nu är jag på g igen!

men måste höra med Katti här och så ser jag ju varjag hamnar :D

mer om nyår kommer senare!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0