sängen lockar

kanske dags att tänka på refrängen och ta och byta om och lägga sig under täcket för att kunna somna och hamna i drömmarnas värld! :)

det var harit en fin dag med fina människor, men imorn blir det att gå raka vägen hem efter att ha tränat för jag MÅSTE jobba matte, tråkigt nog men det är ett måste ifall jag inte vill ligga efter. fattar inte riktigt det där. förr var jag väldigt noga med allt som har med skolan att göra, men nu är allt som lugnt, jag ligger lite efter men tänker "äsch, jag kommer ikapp". fast jag går en ganska skön linje ändå, fast det lär ju bli mer, jag får vänta och se helt enkelt :)

nästa vecka så får jag börja med min inriktning, alltså musik, jag längtar! men jag vill inte splittras, men det är ju ett måste så.. men dom finns ju kvar! :)

nä sängen nu! godnatt


HAN ÄR LALALALLALAA, SJUKT SÖÖÖT!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0