saaave meee!

sitter och lyssnar på samma låt hela tiden. det är ingen ny låt men eftersom att den snurrar runt i mitt huvud så får den kommer upp i nästa inlägg då jag lägger upp "dagen musikvideo" :)

har sovit hos Hanna eftersom att jag stack till den där filmkvällen med mina fina klasskompisar och checkade några filmer och lekte någon/några lekar, ena var iallafall svin skum men jag och Emma kunde åtminstone lista ut syntomen och det var det leken gick ut på :) men Folke och Johan (?) fixade det inte, suckers! ;) haha skämtåsido!

jag och Emma gick och la oss ganska så tidigt, eller ja, där vid 1 på natten. fast efter några timmar kom Niklas och Hanna ner och kollade ifall vi sov men nej, vi hade legat och snackat hela tiden i sådär 3 timmar men i självaverket kändes det som 20 minuter :) det är trevligt! rätt skumt att jag och Emma hade så mycket genensamt ändå, men det kan ju ändå vara bra! (y)

har dock inga bilder därifrån men jag har bilder ifrån när jag och några till var i Birsta en sväng innan vi skulle till Hanna :) nu kommer dom!


Maja, Kajsa och Folke på någon affär men namnet jag just nu har glömt!

vi var även på lagerhaus där vi hittade en isbjörns nalle + en matchande badmössa

haha förlåt Folke, var tvungen x)

den där isbjörnen köpte dom iallafall till deras rum i skolan och eftersom att jag inte sitter i deras rum så ville inte jag vara med och betala den!

sedan blev det hemgång, skrev ett inlägg + packade. drog ner till navet, in på in och mötte de personer som skulle till Hanna, gick till navet för att hoppa på bussen.
hemma hos Hanna blev det nudlar och göra så att Folke skämdes genom att spela upp en inspelning sen han ringde mig under jullovet. film, lek, jag och Emma stack ner och la oss.
nästa morgon så klev vi upp, satte oss och snacka i vardagsrummet. gick till bussen, åkte hem, käkade, jobbade och nu sitter jag här och ska snart ringa herr flygare! :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Volker

Wra xD Inte okej.. mongo bild ju xD

Aja xD

2011-01-15 @ 22:31:23
URL: http://bolpe.blogg.se/
Postat av: svar

haha nejdå! den är sweet! ;D

2011-01-15 @ 22:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0