mina drömmar jag vill uppleva!

jag har så många men jag lägger in mina top 20, dock så blir dom inte i ordning men iallafall :)

1. hoppa bungyjump

2. hoppa fallskärm
3. åka till New York
4. flytta till New York

5. vara med i en allvarlig krock
6. känna hur det känns att bli skjuten
7. lär mig hålla andan undervatten i typ 30 minuter
8. gå på den röda mattan
9. vara med i en musikvideo
10. vara med i en film
11. bli sångare
12. bli känd
13. uppfinna något
14. bli rik
15. gifta mig
16. åka jorden runt
17. hitta det jag är riktigt bra på
18. uppleva den stora kärleken
19.lära mig finska
20. se vilda zebror

älskar zebror!

ja det var väl mina topp 20.

angående 5 och 6 så vill jag vara med i en krock som har en enorm effekt, som gör bilen till skrot och att jag själv ska bli allvarligt skadad men jag ska överleva och sedan ska allt bli som vanligt igen! :)
6an- alltså egentligen så vet jag inte varför men det är något jag hade velat testa att bli, få känna hur det känns, dock tror jag bara att chocken är värst, men vad vet jag? :)
haha okej, jag gillar inte smärta om ni tror det, utan jag gillar bara att utmana ödet!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0