kan inte sova!

inte okej!
borde egentligen sova men inte kan jag det bara för att jag har vänt på mina dygn alldeles för mycket, men det har varit alldeles för roligt för att kunna gå och lägga sig :)

eftersom att jag inte kan sova så ska Matti komma och hämta mig ifrån jukkas så att han och jag ska umgås innan jag sticker till Sundsvall. finns säkert en massa roliga saker att göra i stan än vad det finns här i jukkas när jag ändå inte kan sova. + att det är bra att jag inte kan sova nu för då är jag säkert svin trött på tåget och om man sover så känns det som att resan går fortare, jag är smart alldeles för ofta! ;)

men jag har iallafall packat klart så att jag slipper stressa med det imorn, fast om jag packar klart alltihopa och ställer det i hallen så är jag ändå förberedd ifall jag inte kommer hem innan vi ska dra :) men jag måste komma ihåg att ringa Amanda imorgon för hon skulle med på stan ifall hon svarade vill säga.

Matti är påväg och jag sitter i sängen med endast trosor och tshirt, kanske dags att börja klä på sig så att han slipper stå utanför och vänta :)


jag och Tomas

men nu är det dags,

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0