John Mayer, bra?

tog uppgiften frivilligt att lyssna på några låtar av John Mayer. fast egentligen så var det Johannes fel ifrån början. det var han som började snacka om sina idoler, eller åtminstone 2 av dom och John Mayer var en av dom och så skickade han en spotify-länk åt mig med endast John Mayer låtar som han gillar. slutsatsen kan jag inte skriva upp ännu för jag har bara hört hälften av dom men dom flesta av dom har varit rätt så bra iallafall och det ger 10 plus poäng till en kille som tydligen har bra musiksmak! :)

John Mayers röst är verkligen underbart fin så det ger låten extra poäng ifrån mig! ;)

men inte bara hans röst utan han ser bra ut också!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0