jag vill ha vår/sommar!

jag jag vill kunna börja med min nya stil och börja använda det jag aldrig förut visat mig i förutom då det har varit större saker. jag ska nämligen börja gå barbent, använda klänningar, kjolar och korta shorts till förbannelse, det ser jag framemot! :) the new Sandra! 


VILL HA PLAGG!!


fast det är ju inte så lätt nu när det ligger snö på marken och träden är nakna, jag vill ju inte dirket så lika frusna ut som dessa träd som står här utanför lägenheten, jag kan vänta. men endast i några veckor till ;) måste även göra inköp av ett par vita converse, kilklackar och några andra sommar skor som kan var fint att ha och kombinera mellan och (föthoppningsvis) gå där genom stan hand i hand med sin fina pojkvän. :)
en jeansjacka hade inte heller suttit helt fel! och kanske en ny handväska, det är något som skulle vara perfekt, åtminstone den där bilden jag har i mitt huvud. + lite extra färg på kroppen utan att fejka denna gång!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0