jag är sååå duktig!

idag har jag varit i skolan hela dagen eller från 9.30 till 17.00. första lektionen var matte, kom ikapp rätt så mycket fastän jag och Emma hade våra trevliga samtal + att jag fick reda på vad jag fick på matteprovet och jag hade lyckas få ett VG i MATTE, det är ju otroligt! men ack så nöjd jag blev :) efter det var det lunch, det var gott.

efter lunchen så brukar jag vara med och leka psykologen men inte idag för idag jobbade jag på min datakunskap. så det blev ingen bra syn idag ;) haha.. men tiden sprang typ iväg så jag hann inte göra så mycket innan svenskan skulle börja. jag säger bara suck för jag gillar inte att läsa böcker och så fick jag reda på att vi skulle läsa 3 romaner innan kursen är slut.. AAAAAH!

efter svenskan så gick jag och Emma och kirrade en sak hos Anders och direkt efter det drog vi ner till vårat rum för att fortsätta med datakunskapen och klockan var kring 15.00. men jag hann bli klar innan jag lämnade skolan, skönt att bli av med den! :D jag blev rätt nöjd över mitt arbete och ni ska få se min bakgrundsbild till mitt HTML-arbete också för den är såå söt! ;)


iallafall så tycker jag det!

men nu ska jag ta och lira lite guitar hero som var alldeles för länge sen sist så det är väl dags!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0