I not afraid to keep on living

Datorkunskap är inte det minsta roligt men det är väl så när jag har sparat allt till sista dagen men tänkt så mycket roligare jag har haft utan att sitta och skriva en massa saker + att fixa den där hemsidan som jag egentligen inte orkar göra, men jag vill ju har betyg i det så det är väl bara att jobba på nu för att sedan sätta ihop allt imorn på skolan då vi har lunch OM vi inte leker psykologen igen! ;) haha så bäst!


idag har jag haft sovmorgon eller egentligen inte eftersom att jag vaknade upp i vanlig tid som jag brukar göra, vilket var lite mer än jobbigt. men jag hann göra mycket på den tiden så som att diska, oj vad jag är nöjd över mig själv! ;)

i skolan var det storsamling och sedan mentors. lunch på det och efter att vi hade käkat så tänkte jag göra klart datakunskapen, men ojdå, i rummet bredvid sitter typ alla och leker psykologen och då måste jag bara avsluta mitt arbete för att sedan kunna vara med. fast tanken på att göra datakunskapen fanns ju iallafall där och det är väl tanken som räknas ;)

efter det så började våra lektioner och vi skulle ha musikgehör med Göran, haha han är så himla rolig! (y) det var andra lektionen och jag hänger med på allt, tillochmed att skälla ut Thimmy, fan vad jag är grym ibland! ;) nä men på två lektioner så har vi kommit ganska långt. det värsta med det hela var att innan jag somnade så räknade jag upp några intervaller, alltså 1-prim 2-sekund 3-ters och så vidare upp till 10 x) haha nörd!
men det är roligt så detta lär ju bli lätt! :)

sedan så har jag gjort ett bra inköp eftersom att vi skulle införskaffa oss en mapp till musiken för att vi får så mycket papper så jag köpte ett 6-pack mappar och gissa vilken färg musik-mappen kommer att vara? jo lila(!) me love! :D lila + musik = kärlek! 

 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0