en klarblå natt i månens sken

lite synd att jag inte kan blogga på tåget för då hade jag tagit och berättat om allt som jag har gått igenom under den här tiden jag har varit i stan. ett ord för stunden jag harvarit här; "AWESOME!" :D

en vecka till, come on!
hade velat göra en massa som jag inte har hunnit göra. hann inte ens träffa alla mina vänner bara för att hinder finns för människan. jag hann inte träffa min bästavän, julklapp på sommaren, men yes! bättre än inget isåfall! :)
finns så mycket, hade velat träffa alla minst en gång till. första gången av 3år som jag har umgåst med min "man" Mattias Flygare för den delen, trevligt värre! en massa fester har jag också glidit igenom och träffat nya människor i en liten stad som denna, amazing! ;)

trist att tiden försvinner så fort!
har ingen större lust att sätta mig på det där tåget heller, fuck! ;)
men snart är jag tillbaka i gamla spår med en massa minnen som jag inte kommer att glömma! kommer att leka i korridorererna igen med mina fina klasskompisar! få börja med min inriktning, alltså musik, något som jag länge velat och slutligen får börja med! :)


saknar vakan! söta Sandror är det vi är! ;)

dags att börja packa så att jag slipper stiga upp alldeles för tidigt imorn,

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0