en dag som inte är helt okej

visst dagen har det inte varit så fel än till men det är väl mera nu när vi har slutat skolan, nu väntar matteboken och det där övningsprovet och så svenska boken som jag inte har alls lust att röra just idag eller någon annan dag. men det är ett måste för den ska vara läst till typ sida 50 nu och jag är typ där på sida 14 (y) yeah..

vet inte heller om denna dag kommer att vara så mycket bättre mot slutet, jag är en aning deprimerad. visst, såna dagar ska väl också finnas och om jag plockar ut den nu så slipper jag den imorn (y) :)

men nu ska jag nog börja dra mig hemåt för jag pallar inte sitta kvar i skolan förresten..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0