de sista timmarna innan allvaret

IGEN!

helgen har varit helt okej faktiskt. tack min kära mor för en trevlig helg som jag fick tillbringa med familjen. åtminstone så fick jag vara med min familj på fredag eftermiddag :) så tack för en fin kväll!

om inte annat så har det blivit en del skoterkörningar och umgänge med syskonen, morsan och Örjan. men idag har jag som mest umgåst med Jimmy eftersom att det var han och jag som stannade hemma när de andra drog iväg en sväng :)

efter det så kom dom andra hem så då for jag, morsan och Örjan hem till mig för att de eller det var bara mamma som hjälpte till med mitt jobb idag så tack för det mamma! :) men nu sitter jag hemma själv och ska snart duscha, ska bara dricka upp min varma choklad som är gjord av en sann mästare, nämligen Sandra Hjortborg! ;)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0