chokladbollar me like!

för ett tag sen tog lilla jag och min polare och gjorde lite chokladbollar och nu sitter jag med frågan ifall jag ska ta med dom till skolan och se alla försvinna eller om jag ska behålla dom för mig själv så att de håller, choklad ska ju ändå betyda kärlek! ;) får se hur det blir imorn.

men det bästa är att man kan ha så roligt att baka fast det tydligen bara är jag som får kleta i degen eftersom att det verkar vara min grej (y) haha konstogt nog xD fast det var ju endast jag som fick känna mig en modell i det hela också, så nu kommer min fråga varför är de flesta så fjantiga och inte vill vara med på bild!?








som sagt, skratta är mitt livs största hobby! ;)

men nu ska jag försöka hålla mig vaken för jag ska nämligen ta och ringa min man Mattias Flygare senare och så måste jag läsa min lilla bok som är så bra! :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0