älskar musik!

hela dagen, jag älskar den!
idag började vi våra inriktningar och jag hade ju valt musik, såklart! ;) och det var helt awesome och jag längtar redan till imorn då vi ska ha en till lektion + att jag har sovmorgon imorn för att det är storsamling. jag bara älskar storsamlingar, det är så skönt att sitta där, lyssna på rektorn och ibland några andra, samt att det brukar vara vissa som sjunger på morgonen, och ni kan ju bara gissa vem jag vill se in action? ;) haha

onsdagar kommer vara min favvodag i veckan jämt och ständigt bara för att jag kommer att ha musik hela långa dagen och det spelar ingen roll ifall jag börjar kvart i 9 å morgonen och går till 16.00 just den dagen, gör det mer än gärna just nu! :D
glad att få börja spela/sjunga på allvar nu!



för övrigt så lekte vi psykologen idag igen och idag fick min "grupp" vara psykologer för att Erika listade ut våran symtom. det var roligt iallafall!


AAAH! JAG BARA ÄLSKAR DENNA DAG! :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0