5 minuter kvar

nu är det inte länge innan vi börjar och då ska vi allihopa samlas i blackbox och se på någon redovisning och jag är beredd på att lämna in svaren på de där frågorna vi fick, yes! (y) :)

idag måste jag plugga matte om inte annat! och eftersom att vi slutar tidigare idag så ska jag sitta kvar i skolan för att göra lite matte samt försöka göra klart den där datakunskapen, det kan behövas.

jag har bestämt mig och jag ska inte fara till Ljungaverk över helgen, ska ge Sundsvall en chans. och sedan så behöver jag inte stressa med med mitt jobb nu på lördag eller söndag (y)

men nu ska vi börja så hare!


me like bilden!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Tack för bilden sandra, puss Jimmy din lillebror

2011-01-16 @ 11:11:52
Postat av: Svar

det var så lite brorsan! :)

2011-01-16 @ 15:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0