VAAA!!!?

jag: måste nog skaffa mig en till tatuering

Mattias: inge jävla musik skit va?

jag: haha jo och det är inge skit!

Mattias: skärp dig nu

jag: men musik är en stor del av mitt liv!

sant nog så fick jag värsta chocken när jag fick läsa detta, haha ja. jag är nog knäpp vissa gånger men i like it! ;)


kanske inte just denna men kanske en liknande ifall jag får upp idéen en annan gång :)

nä nu måste jag sova så att jag får sova ut för det kan ju hända saker fast än jag är sjuk och sitter hemma :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut en bild på din tatuering! :)

2011-02-13 @ 20:37:58
Postat av: svar

kan göra det så fort jag fixar en bild! :)

2011-02-13 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0