till och från

lördag idag och idag har jag varit med om en del saker. dels så har det varit öppet hus på skvadern och jag har varit guide och det gick ju hyfast och sedan så har jag stått på "scenen" i aulan och sjungt och det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara, dock är det fjärde gången med en grupp men gruppen blev mindre och jag gör framsteg ifrån min scenskräck :D

men vet ni!?
igår var jag på bio med Maya, Emma och Frida och filmen vi såg var Trassel och den var så braa! :D i slutet av den så började jag gråta och sedan blev det ett "happy-moment" och då kom glädjetårar istället. så nu kan jag dra min slutsats att det görs bra tacknade filmer trots att det är 2011 nu så tummen upp för det!


efter bion så drog vi alla hem till Folke där det var pokerkväll och vi gled med i spelet eller jag och Maya ville vara outsiders så det blev bara att kolla på men jag var som ändå med i spelet när jag checka på Folkes kort (y) och så var jag bank! viktigt. ;) efter det blev det att kolla en tecknad barnfilm som visade sig vara väldigt pervers och dock att den är gammal så är det inte okej enligt mig! stackars barn, haha!

sedan fick vi skjuts utav Fridas mamma hem till mig eller jag och Emma fick det för att hon skulle sleepa over at my place och vi hade det sjukt trevligt och det måste nog göras om! älskar att prata med någon som förstår och kan snacka tillbaka! :)

sedan blev det att dra mot skolan på en lördag och det var helt okej för mig!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0