sommar, men idag!

nu är jag hemkommen efter att ha varit på en långpromenad med Zita och så har jag spenderat den mesta delen av vägen att sjunga och kolla upp på himlen, dels på månen men mest stjärnorna. så nu längtar jag efter sommarkvällarna då det är absolut stjärnklart, då jag tänker ligga på en gräsmatta med någon jag tycker om en vän eller mer och bara kolla upp mot himlen och känna att jag faktiskt kan ta en dag i taget :)
även att bada i månsken är ett av de bästa delarna av sommaren och jag är glad att jag flyttade till Sundsvall för det finns faktsikt badplatser här som det inte fanns i Kiruna så 1-0 till Sundsvall ;)



vinter ligger på minus sedan långt innan men just i detta tillfälle så kan det få några extra minus bara för att jag var tvungen att koka tevatten för att kunna få upp värmen fortare i kroppen men det funkar iallafall så jag är glad :)

mitt liv är rätt awesome ändå iallafall med tanke på att jag både har tråkiga dagar men ändå en massa dagar som jag får ha för mig själv och tänka, det är viktigt! men jag har även de där stunderna med ett par fina vänner som jag kan umgås med ifall min vardag hade trillat totalt. fast Sundsvall är inte som Kiruna än, saknar Kiruna lite grann om jag ska vara ärlig eller nej! inte staden utan vännerna(!) och med tanke på det så kommer Kirunafestivalen bli awesome! :D längtar till Kirunas enda höjdpunkt, yeah! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0