otur på hög nivå!

haha off det är ändå lite lustigt :D

det var nämligen såhär allting började; jag fick tanken på att jag inte har varit och hälsat på min vän Rebecka som har flyttat till Gävle på ett bra tag nu så det kändes som att det var dags igen. så jag frågade henne om hon var ledig någon helg framöver och nästa helg var svaret och jag blev typ glad och tänkte "yes jag slipper ha en tråkig helg!" men efter ett tag då kom jag på att jag, Emma, Maya och kanske Frida skulle på bio på fredag men jag hade ju såklart frågat om vi hade kunnat kolla på filmen någon dag tidigare. så där fanns inga större problem.
sedan så kom jag på att min skola snart ska ha öppet hus men vilket datum det var visste jag inte riktigt så jag kollade upp det och så var det såklart den 12 februari så då satte det stopp och jag kunde inte åka.
men sedan kom nästa tänke om att jag hade kunnat åka den här helgen men då fanns det ingen sovplats sorligt nog så nu har vi bestämt för vecka 7! så nu kan jag vara med på allt och vi slipper byta dag på filmen :)

tur i oturen! 

jag har ju även jobb och ihelg lär jag tjäna extra mycket, lycklig jag blir! :D för om lönen blir bra så kan det betyda en resa upp till Kiruna på sportlovet också och det är ju inte alls fy skam för jag har börjat sakna mina söta vänner.

så Gävle vecka 7, check!


Kiruna vecka 10, oklart?



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0