när jag är trött så...

... brukar jag oftast lyssna på lugnare musik än vad jag brukar göra när jag sitter vid datorn. jag brukar även få upp en massa dumma idéer som iallafall jag tycker är jätte roliga. direkt när jag börjar känna att ögonen är påväg nedåt så går jag och borstar tänderna. jag älskar att bli pillad i håret när jag är trött och om ingen gör det på mig så gör jag det själv.
men det bästa jag tycker att man kan göra när man sover är att sova näck! så jag brukar kalla det hela nakedtime at Sandra's place, den ni! ;) lite fakta som borde vara hemlig men jag vet att de flesta gör som mig så jag behöver inte skämmas över det.

kom precis på att jag har sovmorgon imorn OM det inte står på first class att just min klass ska ställa i ordning allt i aulan imorn vill säga. men en sak som jag ser framemot är att när det är samling imorn så blir det även musik och det är så mysigt att sitta och kolla, (OCH NU TÄNKER JAG GÖRA DET IGEN!) och jag gillar helst när Johannes visar sig "in action" på scen bara för att jag tycker att han är bra och borde uppträdda mer ofta, okej nu boostar jag honom (igen) men ett leende kan jag gissa mig till och det är aldrig fel :)      kan även tillägga att utseendet ger insidan en chans.

och nu har jag kommit fram med två goda gärningar i mitt sista blogginlägg, duktigt Sandra! :)


jag är hög av trötthet!

PUSS PÅ ER MINA ÄLSKADE LÄSARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0