namnsdag idag!

det måste vara den bästa namnsdagen på länge kan jag säga! :D
i skolan händer det typ inget så det hoppar vi över förutom att vi var in i studion en snabbis och lyssnade på Johannes arbete, det var roligt. sedan så bla bla..
efter skolan går jag, Frida och Maya ner till stan, ner för den snöiga backen där först Frida ramlar och sedan Maya, såg väldigt roligt ut och min kommentar är; kallt! haha. vi drog in på in där vi mötte Folke och hans polare.
jag, Maya och Frida skulle nämligen käka på stan men vart var ju frågan så jag drog upp några förslag på olika maträtter och först vart det kinamat tills jag kom på att jag aldrig hade käkat på biteline så vi drog dit och beställde en super god pizza!


Maya, pizzan och Frida

efter ett tag kom Folke och snodde bitar ifrån våran läckerbit ;) fast man blev mätt efter två bitar. fast vi var tvungen att köpa en varsin milkshake också


super läcker!
nä men det var super god och tack vare Folke så fick det bli denna, MUMS!

och sedan fick jag säga hejdå till Maya först och sedan Frida, Folke halade på mig till statium för att jag skulle köpa slalom-grejs till syster snäll som jag är :) sedan träffade vi Robin och då satte vi oss och snackade ett tag och sedan drog jag hemåt och nu sitter jag här hemma och måste börja plugga.

men denna dag var helt awesome med söta människor, iallafall nästan alla, sorry Folke ;) fast med mat, efterrätt och väldigt socialt folk, det är toppen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0