måste tillbaka!

jag ogillar att jag inte kan vara i skolan som de andra barnen. men ibland kan även den bästa bli sjuk!

förresten!
GRATTIS CHRISTIAN ERIKSSON TILL KÖRKORTET!
EN STOR DAG TILL EN GRABB SOM FÅR BÖRJA KÖRA BRUMBRUM NU ;)

jag tror att jag vet vad jag ska hitta på till sportlovet nu! och det blir nog ingen resa upp till norr utan jag ska nog vara hemma och träna som bara den! för det börjar bli för mycket av det goda nu så då passar en hel vecka med en massa träning bra + att jag har min vovve och min mami som också vill komma ut i spåret ibland, great! :) det som är lite sämre är väl att det är några veckor dit nu och jag har ingen tanke på att träna nu medans jag är sjuk, ingen höjdare det dära med att vara sjuk!

så nu ska jag ta och dricka te som en galning så att min hals kan bli normal och sedan så är det dags att börja dricka hostmedicin också så att jag kan börja satsa på skolan här igen! :)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0