måste planera

vilken lust jag fick att åka upp till Kiruna just nu! och jag som har sagt att jag ska stanna hemma till sportlovet, yes! (y) nä men kanske påsk eller om jag skulle palla att vänta till sommaren för då är jag rikare och sedan så ska jag jobba ännu mer när det är dags för sommarjobb som min papi har fixat! :)
Kirunafestivalen, ohja! party, p to the arty yeah, ni vet! det är alltid så mycket roligare tillsammans med alla mina underbara vänner.

fast nu ska jag ta en dag i taget och så ska jag ta och jobba extra hårt på helgerna så att jag slipper dö tid och så får jag ännu mer fritid som jag kan ägna till mig själv. är ju så typiskt trött nu förtiden efter att jag har varit sjuk. så jag hade behövt sova ut helt och hållet. ta en sovmorgon imorn! :)

nä nu är det dags att tvätta bort sminket och sedan börja jobbet redan nu så att jag får mer tid på mig imorn och så hinner jag kanske fara till min mamma eftersom att Pontus har tjatat på mig och vill att jag ska komma men vi ser ju, har ju som sagt inte lovat något! :)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0