massa idéer har uppkommit i mitt huvud

alltså det är sjukt när jag väl är på mitt särskilta "humör" då jag kan sitta och fundera och få en massa bra idéer. men det bästa med det hela är ändå att jag kan se alla dessa bilder framför mig. sedan om mina idéer går i verket är en annan sak, dom finns ju iallafall där :)

sedan så har jag en plan inför imorgon dagen, eller det blir först när jag kommer hem och sitter här i lugn och ro för imorn har jag inte så speciellt mycket tid att slösa bort dyrbara timmar för jag ska nämligen kirra en sak, eller jag hoppas iallafall det :)
får hoppas att jag är på mitt speciella humör då också!


en annan sak som jag har märkt är att en förändring i livet har skett och ni har nog märkt att jag är en mycket gladare person och väldigt påhittig och det var jag inte förut. men jag kan som säga att lyckan redan är gjord för mig idag med tanke på detta som jag inte har insett förut :) duscha är bra helt enkelt! x)

en annan sak är att jag har "ljugit" för en person om ett tycke jag har men ssch! ;)
eller ljög och ljög, jag talade kring det helt enkelt, smart kan även det vara.


takida till sommaren, ett måste!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0