helt slut

jag är helt slut efter förra nattens vakande, skoltimmarna och nu efter att jag har jobbat i en och en halv timme, kanske dags för sömn? men sedan så har jag inte tid att sova redan för jag måste läsa igenom den där boken som jag fick ifrån kursen och sedan så har jag prov i gehör och musik nu på torsdag.


enligt mig så var det värt att sitta uppe och kolla :)

sedan så har jag ätit upp den där chokladen som jag skickade in på bloggen, och jag kan säga att den var helt okej, det är något jag kommer att köpa flera gången så nu tipsar Sandra igen

MUMS!

jag måste även ta och snacka med Gunilla om jag nu kommer ihåg det imorn för det är nämligen såhär att min klass ska övernatta på skolan och jag har ju prov i Ånge klockan 6 på eftermiddagen och så måste jag få reda på ifall jag kan komma till skolan senare som jag hoppas för vi har såna planera! :D

jag har löften, löften som snart kommer komma upp på bloggen så håll koll! ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0