glömde dagens musikvideo!



dagens låt vill jag tillägna till en av mina käraste vänner, nämligen Tobias Keskitalo.
varför detta blev dagens låt var på grund av att jag började tänka på Tobbe och skrev in titeln på ett sms, samt ett hjärta och texten "tack vännen!".
och varför ett tack?
jo det är nämligen så att Tobbe har varit med mig i alla väder och alltid funnits där då jag behövt honom :)

varför just denna låt som handlar om att förlora en vän?
jo det är för att vi är två scrubs-fans och när jag var hemma hos honom en natt så var just detta avsnittet vars denna låt spelas och sedan så har vi även haft våran upp-och nedgånger, förlorat varandra och blivit bra vänner igen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0