frihet under ansvar

jag har kommit hem för någon timme sen med några kassar med lite nya kläder i så nu är jag nöjd fast jag har världens ångest att mina pengar försvinner xD men jag har varit duktig och sparat så bra och då tycker jag att jag förtjänar det :)

jag har spelat lite synt också så nu är jag ännu mer redo för morgondagen då jag ska spela inför klassen på våran redovisning av romanen. kommer nog bli bra ifall jag inte spelar fel förstås.

och nu ligger jag i min säng och nyss så har jag läst några sidor ur "frihet under ansvar". jag tyckte det var dags att ta skoterförarbeviset nu. jag ska ju snart till Kiruna och under påsken så är det typ den största skoter körnings tiden där. jag längtar efter att få fara ut och mysa i skogen med en eld och några fina vänner :)


skoterförarbevis är ett måste ifall jag är i staden Kiruna!

imorn blir det att fara och vara med på teorin också så att jag inte ligger efter. kommer bli dyrt det här men förhoppningsvis så kan jag åka hem med Örjan ifall han är påväg hemåt så att jag slipper betala för tågbiljetten ;)
men nu ska jag plugga vidare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0