ett par bra idéer

nu har jag bestämt mig! och jag ska nämligen stanna hemma istället för att fara till Kiruna på lovet för jag ska ju som sagt träna hela sportlovet. redan nu ska jag börja göra ett träningsschema så att jag inte kan skippa en dag eller två på lovet. det bäst med det hela är att jag är rätt pepp redan nu på det! ;)
för att jag vet om att typ det enda som kommer att gå är en massa pengar och en massa intag av kalorier ifrån alkoholen så nu tackar jag nej till en resa och börjar på mitt nya liv!

jag ska också börja dricka grönt te och när asfalten börjar komma fram så ska jag ta och kliva upp lite tidigare på morgonen för att ge mig ut i spåret och springa och en kall dusch på det och då mår jag bra hela den dagen.
 

jag kan även börja tänka på att jag ska köpa batterier bara för att de kommer gå åt flera stycken när jag ska börja träna med mitt wii fit mera. ska även göra ett inköp av ett nytt spel som kan komma till användning.

och något som inte borde komma ifrån mig är att jag ska sluta äta glass (buhuuuu! :( ) glass och jag hör som ihop och extra mycket när solen tittar fram under de varma sommardagarna men nu är det dags att vi går skilda väger ;)

nytt år med nya möjligheter och efterbliven som jag är så tar jag detta nu! bättre sent än aldrig!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0