"det luktar bränt"

idag var Emma tillbaka i skolan så hon fick en stor kram direkt när jag kom in till vårat arbetsrum :) men det bästa med dagen var att hon och jag har bakat chokladscones idag i skolan och eftersom att ugnen var igång så hörde man flera stycken "det luktar bränt" haha.




dom vart flera och dom var super goda och det var en del som ville smaka, oj vad jag känner mig duktig ( + Emma) ;) haaha.

efter det så drog jag, Maya, Emma, Frida och Mimmi till Skönsberg för att kolla på innebandy som ägde rum vid 2. jag satt inne i spelet eftersom att jag gillar innebandy och så sitter Emma där bredvid mig och "stör" mig genom att göra en massa läten i mitt öra, haha :D
dock så vart det ingen seger för Skvadern för dom förlorade med 9-3, ganska surt. men det var ändå intressant att kolla.



sedan så har jag lekt lite paparazzi på mig och Emma, stolt! ;) haha


söta som vi!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0