det är bara att gilla läget!

HAHA! alltså jag är så sjukt glad just idag och detta borde få spridas till alla som har en tråkig stund som kan behöva ett leende just nu :D

förresten! tänkte påminna er mina söta läsare att jag har ju en länk högst upp på min sida som det står att ni kan följa min blogg med bloglovin. jag lovar er att allt blir lättare och det är också rätt simpelt att klicka in där! ;)

tanken med min rubrik var till mig själv som hade den ovanliga oturen att vara hes som bara den idag och så hade vi både kör och bad idag så jag kunde inte sjunga med Angelica och de andra sopranerna så jag fick vara med och sjunga med alt:erna men det gick lika bra för det men dock så tycker jag att det är roligare att sjunga lite ljusare än de andra ;)
sedan så borde jag nog inte ha badat men hallå!? vi har bad ENGÅNG varje termin och jag tänker inte missa den chansen bara för att jag är lite hes och har typ snackat som en kille, nejtack! så jag drog på mig bikinin, leggings och en tröja för att det var klädsim och inte nog med det så simmade jag 40 längder! jag ät stolt över mig själv! :) sedan så gjorde jag längd dykning och jag blev nästan sur att jag inte klarade hela banan för det var typ 1 meter kvar.. och djup dykning, check!

efter det gick jag med några i klassen till hemköp och sedan tog jag 4an hem till mig så nu sitter jag här hemma och ska det lugnt eftersom att jag inte vill anstränga mig något mer idag :)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0