dags att säga godnatt

nu ska jag ta och höra av mig till min vän så att jag kan få prata av mig i någon timme förhoppningsvis + att jag slipper somna så himla tidigt som jag gjorde igår, GAAH! det tog nästan kol på mig i morse.

jag kom på en sak när jag stod i duschen(!) och det var att så fort man börjar tänka på en person så brukar man oftast höra av sig till den personen på ett eller annat sätt så när jag tänkte på full frys-Lainio-Christian och innan duschen så skrev jag ett litet sms och fick sedan ett svar såklart.
detta är iallafall något jag inte har lagt större tanke till men jag är ju som jag är och tänker klarare i duschen, haha :)
fast egentligen så tänker jag oftast på min vänner som bor i Kiruna, får så många idéer som jag vill genomföra och så men sen så vet jag ju inte hur mycket dom går med på? dom är ju liksom inte es1orna här i Sundsvall som kan vara med på alla konstigheter som en person kan komma på :)

pratade även med min pappa idag och just därför så ska jag nog kunna ta skoterkortet redan i år som tur är och som vanligt så är jag ALLTID efter med allt. men vintern räcker ju som en bit extra i Kiruna så när påsken äger rum då sitter jag nog på en skoter mitt i ett spår och gasasr på som bara den för fart är något jag gillar ;)

nä nu sängdags, sov gott allihopa!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0