big brother

som ni nyligen har läst i det förra inlägget så ska jag ta reda på om det är sant det där med att håret blir "bättre" kan jag kalla det :) kan skriva om det här i bloggen om jag får något bra resultat eller ifall det inte händer något. alltid lika roligt att testa på nya saker och helst när jag är hemma hos mamma och har tillgång till lite mer teer med olika dofter och så, perfekt (y) ;)

om inte annat så sitter jag och väntar tills det har svallnat.

har förövrigt kollat på big brother och det verkar ju helt sjukt, eller åtminstone dom flesta som ska vara med men jag ser ju ifall jag kommer följa den för har som inte den kanalen hemma. fast jag hade själv velat testa på en sån där sak som dom nu ska göra, fast inte precis som det brukar bli, haha! :) nä men om inte annat så gillar jag det Jimmy Fors skrev på facebook;

"Utvärdering av första visade avsnittet av Big Brother: paret Ebba och Rickard kommer aldrig hålla, Simon "Björnen" Danielsson är den självklara favoriten, Sanna är husets snygging och Vanessa fick mig att tappa aptiten såhär på kvällskvisten... kort och gott, ser fram emot denna vår!"




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0