alltid lika dåligt

var förbi hemma hos grannen på grund av att hon fyllde år så vi var där och gratta henne och medan vi fikade så gick melodifestivalen på tv och den skulle ju brorsan verkligen se bara för att "manboy" som han säger var med. men vi drog hem istället så jag kollade med honom och så upptäcker jag att Sverige måste vara helt rubbad som röstar på en av de sämsta låtarna jag någonsin har hört! :O den var inte ens passande och den blev ändå en av fem, sjukt!

nä jag ska aldrig igen kolla melodifestivalen för musiken där har verkligen spårat totalt! var mycket bättre när jag var mindre, dock så lyssnade jag på allt möjligt då :)
dock så var jag och kollade på andra chansen live när den var i Kiruna då när nordman var med och då var det ändå rätt så okej. men nu ska andra chansen äga rum i Sundsvall och jag tänker verkligen inte köpa en biljett dit!


- hej jag är tjejen som tackar nej till melodifestivalen!

;)

fast det var en sak som kunde ha varit bättre och det var ifall dead by april fick spela UTAN lena, hon förstörde allt och jag älskar verkligen dead by april, så jäkla bra musik! <3

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0