akut trött

jobbigt läge pch helst när jag ska jobba idag men jag tror att jag tar och gör ett undantag idag och fixar det där imorn efter skolan istället (y) så nu blir det bara duschen och sedan så lägger jag mig på soffan framför tv och tar det lugnt resten av eftermiddagen och så lär det bli en tidig kväll på en söndag :)

om inte annat så känner jag mig helt slut för jag tror att min feber är påväg tillbaka men just nu så tycker jag att det är dags att börja bli frisk så att jag kan börja träna som jag vill. jag som har planerat och lagt upp ett schema, jag är grymt taggad på att få börja träna! sommaren 2011's tränade kropp, here i come! ;) 



PUSS!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0