vissa dagar har en höjdpunkt

satt precis och tänkte på det och kom fram till att alla dagar inte har någon speciell höjdpunkt som man kommer ihåg. men idag och väldigt nyligen så tog jag och lagade amerikanska pannkakor till mig och min syster som middag och det var så sjukt gott att min dag fick en speciell höjdpunkt. dock tycker jag att det är roligt att spendera så mycket tid som möjligt med min syster också bara för att det inte händer allt för ofta när vi inte ens bor under samma hustak något mer eller knappt träffar varandra när vi båda är i Kiruna, det är rätt sjukt men speciellt! :)
det var som mer förut när hon och jag slogs och fjantade med varandra men nu kan vi uppföra oss som tur är och nu springer hon omkring hos killar och festar, min lilla flicka har blivit stor! :')



"det är synd att tiden går för fort"




nu ska jag ta ut min byracka så att även jag får lite motion efter min tjockismiddag! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0