solsken och regn

det kommer sluta med en underbart fin regnbåge, full av färger och färger gör mig så lycklig! :)

det var egentligen inte det jag skulle skriva om, utan om några få dagar så kommer jag vara 2 tröjor och 1 blus rikare! jag kände för att köpa något som inte är jag och ni kommer nog förstå när jag kommer visa upp mina köp här senare.

jag känner att jag har fått en sån där super idé om att jag vill förändra saker och ting igen, typ min lägenhet, jag försöker förfullt att hitta en ny bara för att jag kan börja köpa nya saker som jag egentligen vill slänga ut genom fönstret bara för att jag vill ha nyttnyttnytt! men för att jag ska kunna köpa allt det dära så behövs det ju plats.
     en förändring på mig själv hade också varit roligt! känner att jag är väldigt omväxlande i mitt tänkande om kläder och smink osv. men jag har nog närmare bestämt mig för att börja använda jeans lite smått här igen. senast var ju ändå i 8an och det är ju som 3 år sen nu. och kanske en ny färg till håret igen? brunt är så mig så det kanske är roligt att testa något helt annat, vem vet? det kan passa mig :)

men allt detta innebär bara ett massa slöseri med pengar och då behövs det ett jobb! och vet ni? jag har nämligen skickat in mitt cv till ett ställe som kan ge mig ett jobb med deltid. det är just det jag behöver! :D


förresten så väntas det med mer träning idag ;) fit for fight!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0