regnar i Gävle

vaknade vid 10 och direkt for tv igång så att jag kunde slappa ett tag till innan vi skulle dra och handla på ica. efter ett tag då alla på ready så blev det shopping av mat så att vi klarar oss till vårat grill"party".
hela lägenheten är också städad för att Rebecka fick ett ryck igår kväll och så hjälpte vi andra till idag, everything must be right för kvällen ;)
igår kom jag fram och blabla! kvällen var den bästa eftersom att jag, Sandra, Michaela, Rebecka och Carro gick och käkade på ett jättefint ställe, satt och skrattade och hade det bra som bara den. därefter drog vi till något fick och tog oss en vaniljlatte för att invänta bio, "jag saknar dig". fytusan vilken underbart bra film det var! jag satt och bölade för det mesta, och ibland så fick man skratta medan tårarna rann. helt suverän! :)
fortsättning följer på söndag när jag kommer heeeem!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0