packa smart?

jag är urusel på att packa smart, så lite som möjligt men ändå allt jag behöver. jag ska alltid överdriva och slänga i några extra saker som en tröja för mycket eller något liknande. det är dåligt att vara tjej ibland!
åååh.. jag vill inte fara ut i skogen och tälta! visst det kommer säkert bli skoj men jag hade hellre valt annat.
jag märker verkligen att jag inte har ärvt min fars "ute i naturen-"intresse. jag flyttade banne mig till en större stad för att slippa sånt där men nej, då ska skolan envisa sig att det är ett måste.



idag har vi börjat med ensamble A, äntligen! musik 3 gånger i veckan är precis det jag behöver, egentligen mer men jag klagar verkligen inte. men fick jag bestämma så skulle jag vilja ha musik minst 4 gånger i vecken + 3 idrottspass, det hade varit något för mig! :)

juste, jag har ju inte berättat att vi har börjat med religion A och samhällskunskap A nu. samhällskunskap har jag också saknat lite grann men allt blir bättre nu när jag slipper Ingrid, hujj.

och den 5 september så är det skolfoto igen, ohshit! måste redan nu börja tänka på så mycket. typiskt tjejer.. men jag vill göra en klar förbättring jämfört med förra årets bild, kanske ett litet smile :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0