kolla lägenheter

det måste nog vara det jag gör som mest på vardagarna egentligen men jag har ju som sagt bestämt mig för att flytta och guess what? jag har hittat en till lägenhet och det som är bra med den lägenheten är att den ligger på exakt samma gata som min lägenhet + att den är typ 10kvm större och den har en vanlig spis med ugn. då kan jag laga riktig mat! :D
måste prata med mamma om det bara för att jag inte är 18 bast, men snart så är jag det och då kan jag göra precis vad som faller mig in!



jag gillar att drömma mig bort märker jag. ett liv tillsammans med min pojkvän. kanske här i Sundsvall eller kanske tillochmed lite norrut. men jag måste ju förstås skapa mig en grund och det är ju inte världslätt men jag har iallafall en dröm! :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0