grattis my love! ♥

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKADE MATTIAS FLYGARE!
hoppas du får en toppen dag fast än jag inte kunde tillbringa denna dag med dig och gratulera dig på riktigt men du är i mina tankar och i mitt hjärtat!

19 år, det är inte dåligt det! snart är du 21 och då kommer jag tycka att du är jätte gammal men det är endast för att jag inte tänkte på att jag är 19 då :D


"This one's for you and me, living out our dreams"


1 månad och 17 dagar tillsammans med dig men det känns ändå som en evighet. nu låter det som att jag ogillar det men det är helt tvärtom för jag älskar dig mer än någonsin. allt detta vet du om för vi hade vårat samtal på 3 timmar och lite till.
     jag brukar skämmas i andras närhet när det kommer till vissa saker men med dig så känns ingenting sjukt förutom våra vackra "ökennamn" som vi ger till varandra. 
     "100 mil, det är ingenting!" - jag håller det fortfarande. men det roligaste måste ändå vara att vi pratar så mycket framåt, så många mål, så många möjligheter, så mycket jag vill göra med dig, hur mycket jag saknar dig när du inte är här och framförallt, hur mycket jag älskar dig! men jag behöver inte sakna dig så speciellt länge till om jag får välja. den 23 augusti låter som det perfekta datumet för dig att anlända till min lägenhet här i Sundsvall. bara du och jag dagarna igenom!
- du älskar mig och jag älskar dig, vad mer kan jag behöva? du är mitt allt! ♥

PUSS PÅ DIG!


Kommentarer
Postat av: Din mattias <3

Tack! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

2011-08-05 @ 00:13:00
Postat av: Anonym

2011-08-05 @ 09:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0