en månad är inte så lång trots allt

inte när jag tänker efter.

för typ 2 timmar sen så blev jag ensam här i lägenheten bara för att Mattias var tvungen att åka hem igen. väldigt tråkigt men vi har ju trots allt valt det hära och visst att både jag och han blev ledsen men en månad är inte så lång trots allt för då kommer han vara tillbaka i Sundsvall med mig! :)

jag har funderat på en sak också!
visst det kanske är sött av mig att skriva något kärleks brev åt honom som ni också kan läsa men från och med nu så kommer inga såna komma upp på min blogg igen! jag anser att det inte behöver vara så synligt men inte heller för anonymt men det är mer personligt för både honom och mig om jag gör det på så sätt. too bad för er! ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0