back to school

tillbaka i skolan efter några veckors sommarlov som satt alldeles utmärkt! :)

igår kom jag hem ifrån Gävle, vilket var så himla skönt! sova i egen säng med mycket plats för mig själv men snart slipper jag sova själv för Mattias kommer komma idag vid 5 tiden. innan han kommer så ska jag ta och städa lite grann så att han kan känna sig som hemma! :) + en liten surprise till honom.

idag har jag och Emma hunnit vara på donken, köpte ett varsin happymeal och fick en varsin smurf :D och så har vi köpt kex men inte vilka kex som helst utan svampbobkex! :D mums! och en glass förstås.
nu sitter vi här i samma rum som vi hade förut och jag är inte alls lycklig men jag känner mig som hemma.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0