värmen stiger

och sommaren kommer allt närmare för varje dag och det gör mig lycklig! :) just nu längtar jag till en såndär dag då det är strålande sol + att det regnar liite grann, åh det är så mysigt och fint. det är även det bästa vädret att dansa i.


me love dancing in the rain!

jag gillar även att kolla när blixtarna ifrån himlen syns, det är så härligt att sitta på en plats utomhus, nära huset med tak förstås och bara kolla på.
och något som är ett måste i sommar är att jag ska lägga mig ner på en gräsmatta och kolla på stjärnorna!

om inte annat så har snön smält jätte flitigt här i Sundsvall och det något jag gillar så suveränt mycket!

lustigt nog så är denna bild några år gammal, innan jag flyttade till Sundsvall men den är ändå tagen i Sundsvall på en busshållsplats precis utanför tågstationen, den centrala så att säga.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0