tagga ner!

idag snöar det eller det har åtminstone snöat och jag dislikar det skarpt, hallå det ska bli sommar snart ju!!

idag är det ingen vanlig dag för idag är det Frida och Kajsas dag! :D



efter skolan ska vi dra hem till Frida och baka tårta och bara mysa på, hoppas det kommer bli en god tårta och att det inte tar allt för lång tid för jag måste hem och jobba ifall jag ska hinna åka hem till mamma för att ta en helg att enbart vila ut mig på. är så sjukt trött och det är nästan deprimerande.

men vet ni?
nog för att jag har lov veckan efter alla andra av mina vänner så är det inte alls länge kvar nu, nej, utan det är en och en halv vecka kvar! :D så jäkla happy för det, jag ska ju till Kiruna! saknar dom såååå!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0